SMARK lanseaza la sfarsitul lunii noiembrie Best Research Tools 2010, un ghid menit sa vina in ajutorul comunitatii profesionistilor in marketing din Romania.
Best Research Tools 2010 este un instrument util atat pentru cei care utilizeaza deja cercetarea de piata ca o componenta de baza in definirea strategiei de marketing, cat si pentru marketerii care se afla la inceput de drum. Ghidul va include o descriere detaliata a principalelor metode pe care companiile de cercetare le pun la dispozitia marketerilor pentru a raspunde provocarilor anului urmator, dar si o lista completa a companiilor de research si a serviciilor oferite de acestea.
In plus, pe langa o serie de articole de specialitate ce trateaza cele mai actuale subiecte ale pietei de cercetare locale, Best Research Tools 2010 ofera marketerilor directii concrete asupra relatiei dintre obiectivele de marketing si instrumentele de cercetare existente pe piata locala, necesare pentru atingerea acestora.
Ghidul Best Research Tools 2010 va fi lansat la finalul lunii noiembrie in cadrul celei de-a doua editii a evenimentului SMARK KnowHow Series, dedicata cercetarii de piata din Romania si celor mai inovative si eficiente instrumente de cercetare.
Participantii la evenimentele SMARK din 2010 vor putea intra in posesia ghidului gratuit. In plus, acesta va fi distribuit preferential catre o parte din marketerii aflati in comunitatea SMARK.
Persoanele care doresc sa achizitioneze ghidul, vor avea posibilitatea sa il cumpere online, accesand SMARK.ro.
Companiile de cercetare si furnizorii de servicii conexe care doresc sa fie incluse in ghidul BRT 2010 pot completa, pana pe 10 noiembrie 2009 formularul de inscriere disponibil la adresa http://research.smark.ro/bestresearch, listarea fiind gratuita.
Pentru a afla mai multe detalii despre ghidul Best Research Tools si despre posibilitatile de promovare in cadrul lui, companiile pot cere mai multe informatii la [email protected].
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm oferind content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership. SMARK, parte din F5, compania de web a grupului Realitatea-Catavencu, isi propune sa devina un etalon de 'smart marketing' prin crearea unei platforme complexe de informare si consultata in domeniu.