Grupul Pictas isi deschide noi divizii

Dupa o activitate de peste opt ani pe piata de advertising atat din Romania cat si internationala, grupul a decis dezvoltarea unei noi unitati de business, demarand lucrul la o retea de publicitate, ce va fi lansata la inceputul lunii octombrie.

Odata cu aceasta schimbare, agentia de publicitate si comunicare, Pictas Advertising, si-a reimprospatat aparitia printr-o noua pozitionare, un nou website si stil.

Pozitionarea se refera la dorinta agentiei de a trece dincolo de boom-urile creative, de acel efect de woow, doar pentru propria notorietate. "Consideram important efectul pe care clientii nostri vor sa il obtina pe piata si nu propriul nostru boom. Frecvent se intampla ca partea creativa sa intunece mesajul strategic adresat consumatorilor si astfel impactul campaniei va fi doar unul superficial si de scurta durata.", sustine Oana Dereli, Managing Partner Pictas.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related