HBO a pregatit un cub plin de povesti in noua campanie "Imagine" care propune o schimbare de perspectiva, "It's Not TV, It's HBO." devenind "It's More Than You Imagined. It's HBO."
Cubul HBO este o instalatie outdoor cu 4 panouri video pe care se deruleaza succesiv doua filme, "The Affair" si "Heist" produse de BBDO New York in parteneriat cu Biscuits Films.
Partea interesanta este ca povestea unui film este construita din patru parti care ruleaza simultan pe cate o fata laterala a cubului, oferind 4 perspective diferite asupra scenei prezentate. Pentru a intelege toata povestea este necesara vizionarea fiecarui punct de vedere in parte, exprimat separat pe cate un panou video. Doar printr-un tur complet al cubului se poate urmari intreaga poveste narata prin cele 4 unghiuri de vedere diferite.
Experienta continua online pe site-ul HBOimagine.com, dezvoltat de Barbarian Group. Utilizatorii se pot implica intr-o poveste interactiva, ale carei mistere le pot descoperi treptat, accesand 41 de fisiere video, audio sau text. Pentru ca nu exista o structura prestabilita fiecare utilizator isi alege ordinea in care vrea sa urmareasca aceste fisiere.
O bara de status ii arata cat de mult a avansat si cate bucati din "puzzle" mai are de potrivit pentru a dezvalui intreaga poveste.
Campania este sustinuta si prin executiile TV "Imagine" si "Teddy Bear Chase".