Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a adoptat Organizatia Autism Romania, alaturandu-se initiativei Adopta un ONG.
"Daca ar fi fost sa alegem din cele peste 120 de ONG-uri care isi cauta parinti, ne-ar fi fost foarte greu sa ne hotaram. E nedrept sa decizi ce cauza merita mai mult suport. Insa, probabil fara sa o stie, Organizatia Autism Romania a fost cea care ne-a ales pe noi si i-am primit cu bratele deschise. Angajamentul pe care ni l-am luat fata de organizatie reflecta foarte exact nevoile concrete ale persoanelor cu autism in contextul actual. Este vorba de crearea unei identitati relevante si a unei comunicari coerente, care sa ii ajute sa depasasca parerile preconcepute cu care se confrunta in prezent." a declarat Andra Baltoiu, Strategic Planner, Rusu+Bortun Brand Growers.
Organizatia Autism Romania desfasura in prezent un program de sustinere a familiilor cu copii afectati de autism, oferindu-le suport si informatie atat lor, cat si specialistilor capabili sa ii ajute. Acesta a fost primul proiect de a carui comunicare s-a ocupat agentia Rusu+Bortun Brand Growers.
"Gandul de la care a pornit campania a fost ca nu doar copiii cu autism sunt izolati din cauza incapacitatii lor de comunicare, relationare si din lipsa intelegerii celor din jur, ci aceste trasaturi ajung sa defineasca intreaga familie, care, la nivel social, e fortata sa devina o celula autista. Asadar, chiar daca biologic tulburarile din spectrul autismului nu sunt transmisibile, ele devin contagioase din punct de vedere social." povesteste Andra Baltoiu.
Echipa Rusu+Bortun Brand Growers care a dezvoltat proiectul: Marc Bortun - Creative Partner, Andra Baltoiu - Strategic Planner, Anca Uscatescu - Postproduction Manager, si Catalin Rusu -Copywriter & Creative Director.
Rusu+Bortun Brand Growers se pozitioneza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Este prima companie structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.
Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Turul Phenomenal Gillette), Hostway Romania, Grupul Realitatea Catavencu, Conadi Real Estate, Romspedition Logistik, Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Samsung Romania, Unilever (Rama, Becel), Technophar. Pe langa Autism Romania, printre brand-urile crescute de Rusu+Bortun se mai afla: Cratima, 3rdEYE, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Greenworks, EcoEnergia, TabaRama, Identis, TheReveloper.com, Auto1one, salvamoviata.ro, Smark sau adoptaunong.ro.