[Golden Drum 2009] Campaniile clasice de PR nu au ce cauta in festival

Am inscris doua lucrari anul acesta la Golden Drum: "Chocology, prima lectie despre ciocolata", realizata pentru clientul Cadbury si "Bookfest. Cartile au raspunsuri", pentru clientul Asociatia Editorilor din Romania. Chiar ieri am fost anuntati ca cea de-a doua lucrare a intrat pe shortlist.

Se ridica PR-ul din Romania la nivelul cerut de o astfel de competitie?
Bineinteles. Sunt destule campanii de comunicare creative realizate de agentiile de PR din Romania care pot sa concureze fara probleme cu orice campanie din Europa. Insa e foarte clar, campaniile clasice de PR nu au ce cauta la Golden Drum. Trebuie sa aiba un twist creativ.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.


Branduri

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related