Samsung lanseaza modelul Corby pe podiumurile de moda din Milano

Noul Samsung Corby, primul telefon full-touch destinat tinerilor utilizatori, si-a revendicat titlul de "fashionista" prin lansarea globala pe podiumurile de moda din Milano, cu o zi inainte de deshiderea faimoasei Saptamani a Modei.

Asa cum mii de fotomodele, cele mai faimoase din lume, si cei mai influenti cumparatori de moda s-au adunat in oras pentru dezvaluirea noilor tendinte ale anului viitor, mai mult de 400 de VIP-uri s-au alaturat lui Samsung pentru evenimentul de lansare la nivel mondial al lui Corby la Studio 90, in faimoasele East End Studios.

Corby a atras atentia in randul celor mai influenti oameni din lumea fashion-ului din Milano datorita evenimentului remarcabil de lansare. Participand la un eveniment cu tematica "Journey to Colour", oaspetii au fost intampinati de o lume a culorilor vii, de un design remarcabil si de experiente cu adevarat surprinzatoare. Studio 90 a prins viata prin intermediul decoratiunilor spectaculoase inspirate de cele patru culori ale lui Corby - Jamaican Yellow, Cupid Pink, Minimal White si Festival Orange - fiecare reprezentand caracteristicile esentiale ale produsului: touch, divertisment, design si servicii de retele sociale (SNS).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related