Coca-Cola prezinta campania globala de sustinere a Cupei Mondiale FIFA 2010

Compania Coca-Cola a prezentat elemente din campania globala de marketing, inspirate din dansurile traditionale festive din Africa, gazda editiei 2010 a Cupei Mondiale FIFA. Campania, ce are in vedere sprijinirea cunoscutului eveniment sportiv, a fost elaborata in spiritul actualei platforme a brandului Coca-Cola, cunoscuta sub denumirea "Open Happiness" ("Deschide si savureaza fericirea").

Campania, prezentata in cadrul unei conferinte internationale de presa la care a participat Presedintele si Directorul Executiv Coca-Cola, Muhtar Kent si Presedintele FIFA Jospeh S. Blatter, si care a avut loc la sediul FIFA, invita fanii sa isi exprime optimismul si pasiunea pentru fotbal prin intermediul unor dansuri de celebrare a bucuriei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related