Salutam introducerea sectiunii de relatii publice la Golden Drum si o onoram printr-o inscriere. Este vorba despre campania "Olimpiada Oamenilor Obisnuiti", care a luat pana acum nominalizari si premii importante la aproape toate competitiile internationale unde a participat.
Nu stiu daca agentiile romanesti au inscris multe lucrari la aceasta sectiune (fiind primul an de competitie pentru PR), dar chiar si in conditiile unei participari timide, ma astept sa vad premii pentru tara noastra. Romania performeaza excelent in zona relatiilor publice comparativ cu alte tari din regiune, iar marturie stau rezultatele la alte competitii internationale (numai agentia noastra este detinatoarea unui Gold SABRE pentru cea mai buna campanie de PR din Europa de Est si a unui European Excellence Award pentru cea mai buna campanie din Europa de Sud Est, ambele in 2008).
PR-ul din Romania a demonstrat de cativa ani deja ca este cel putin la fel de bun ca PR-ul de oriunde din lume. Golden Drum-ul este la inceput in ce priveste relatiile publice - speram ca va sti sa evalueze campaniile de PR dupa criteriile specifice acestui domeniu oriunde in lume.