Vedete alaturi de familiile lor in noile spoturi Vodafone

Vodafone si McCann Erickson continua seria de spoturi cu vedete intr-o ipostaza inedita pentru publicul din Romania - pentru a comunica oferta de grup de la Vodafone, vedetele apar pentru prima data impreuna cu familia lor. Abonamentul Vodafone Familia presupune mii de minute pentru convorbirile in grup - de aici si ideea campaniei de a se axa pe discutiile interminabile cu membrii familiei.

"Mama o sa te sune sa te intrebe daca ai mancat chiar daca esti vedeta, chiar daca ai 30 de ani, chiar daca esti casatorit. E ca un al doilea job pentru orice mama din lume. Cand vine vorba de genul asta de convorbiri, costurile trebuie sa fie ultimul lucru de care sa-ti faci griji", spune Catalin Dobre, copywriter McCann Erickson Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related