Cand "huliganii stadioanelor" discuta elegant

E greu sa nu consideri absurde manifestarile microbistilor daca nu pricepi ce e asa interesant la fotbal. O sa citez dintr-un clasic intitulat Puya si localizat in Salajean: "Ne place sportul, jucam fotbal noi / dupa meciuri se termina cu box, asa-i la noi". Ne-am obisnuit sa urmarim bataliile de dupa meciuri, fara sa incercam vreodata sa intelegem si ce ii mana-n lupta pe neinfricatii microbisti. Ii catalogam ca huligani ai stadioanelor fara drept de apel si ne ferim de stirile din sport in weekend, pentru ca (daca nu s-a mai cuplat nici o cantareata cu nici un fotbalist), sigur a fost prilej de cafteala pe undeva. Pentru brandurile care nu pun mana la ochi, ci incearca sa exploateze pasiunea oamenilor pentru fotbal, iata mai jos cateva situatii in care acest gen de euforie a putut fi exprimata intr-un mod elegant.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related