Agentia OgilvyOne va dezvolta si implementa strategia de comunicare a brandului Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde.
In urma unei licitatii organizate la mijlocul acestui an, OgilvyOne a fost desemnata agentia de publicitate a brandului Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde, fiind responsabila cu dezvoltarea comunicarii marcii in Romania.
Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde este marca a GlaxoSmithKline (GSK), una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume.
"Ogilvy a prezentat un concept atractiv pentru fiecare dintre noi, exprimand o idee simpla si adevarata - atunci cand te simti bine, arati mai tanara, iar varsta biologica nu mai conteaza. Este o idee pe care o consideram potrivita pentru noul nostru produs, Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde, pentru ca vorbeste despre principalele sale beneficii: o stare buna, fizica si pishica, un tonus care ne poate face sa ne simtim mai tinere, in fiecare zi." - a declarat Roxana Carausu, Brand Manager GSK.