Ultimele zile de inscriere la Scoala IAA - Modulul I

Inscrierile la Scoala IAA - Modulul I se apropie de final. Termenul limita pana la care se mai primesc dosarele de inscriere este 25 septembrie, ora 18:00.

Modulul I al Scolii IAA se afla deja la a 5 editie, avand pana in prezent 82 de absolventi. Acestia sunt atat din departamentele de marketing ale advertiserilor sau media cat si din cele de Client Service sau Strategie din agentiile de comunicare. Printre cele mai active companii care au inscris oameni la scoala IAA se pot enumera Unilever, Pepsi, Hochland, Nestle, Ursus Brewries, Saatchi&Saatchi, Media Investment, Mercury 360, Odyssey, Publicis etc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related