Lucrari inscrise la Golden Drum 2009
The Secret Service este o agentie mica si pretentioasa. Asadar numarul lucrarilor inscrise nu este mare, dar egal, cred, cu cel de anul trecut. Noi ducem acolo o parte din work-ul servit on daily basis, in ultimul an, clientilor nostri.
Ar mai fi fost niscaiva lucruri vrednice de case study-uri, dar cum astea din urma nu se scriu singure, recunosc ca, nu stiu din ce motive, nu ne-am sinchisit s-o facem.
Cum afecteaza criza inscrierile in festival?
Ce treaba are criza cu calitatea lucrarilor? Cu atat mai mult acum ar trebui sa nascocim idei mai indraznete, mai vizibile. Daca vorbim de calitatea productiei, din nou, nu cred ca ar trebui sa sufere in vreun fel. Doar inconstienta le poate impiedica pe casele de productie sa nu accepte joburi pe bani mai putini. Pe singurii bani aflati in piata.
Probabil ca sunt selectate cu mai multa atentie si mai exigent lucrarile care merita sa mearga la festival. Aud ca bugetele, cafelele precum si salariile s-au cam redus. Ce-i drept, la fel si numarul campaniilor facute anul asta. Deci mai putine lucrari cred ca vor fi.
Vor fi si mai putini oameni trimisi de agentii si, in consecinta, volumul de barfe si mancatorii aduse de unii dintre ei in bagaj, din tara, va fi mai mic.
Sansele romanilor la Golden Drum
Noi cautam solutii "deplasate" pentru clientii nostri care tin de agatarea cumparatorul in locuri si moduri neobisnuite si neasteptate. Deci categoriile din festivaluri carora le acordam o mai mare atentie au de-a face cu media. Media inventata sau folosita destept si eficient. Acolo ne sunt sansele, dar in general acolo sunt si sansele produselor de a pleca din raft.
Vorbind despre sanse, le doresc ca acestea sa le fie nenumarate vorbitorilor de limba romana ce au inscris lucrari la Golden Drum.