A fost lansata a doua editie a campaniei sociale impotriva discriminarii romilor

Secretariatul General al Guvernului, prin programul S.P.E.R. - Stop Prejudecatilor despre Etnia Roma - relanseaza, in media, campania sociala impotriva discriminarii romilor, incepand cu 21 septembrie.

Initiat in mai 2007, primul program national de informare si combatere a prejudecatilor structurale privind romii - S.P.E.R., este implementat de Guvernul Romaniei, prin fonduri Phare si are ca beneficiar Agentia Nationala pentru Romi.

Mentinerea unor atitudini ostile fata de etnia roma in randul populatiei nerome a fost recent demonstrata de cercetarea sociologica a relatiilor interetnice, ultimul "barometru al relatiilor interetnice", realizat in 2009, in cadrul programului neguvernamental S.P.E.R. Reactia unui stat democratic fata de mentalitati arhaice care erodeaza institutiile democratiei, este imperios necesara. Campaniile de modificare a perceptiei etniei rome de catre populatia ne-roma, cat si cele destinate modificarii autoperceptiei romilor in societatea romana, au ca scop facilitarea reinsertiei sociale a unei populatii care are, numai pe teritoriul de azi al Romaniei, o istorie de marginalizare veche de 700 de ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune

Dictionar


Comentarii

viorica draghici
acum 15 ani
daca dupa 700 de ani de marginalizare, tiganii sunt inca aici, inseamna ca nici macar la marginalizare nu ne pricepem. daca mesajul campaniei este "Cunoaste-i inainte sa-i judeci!" - inseamna ca macar acum dupa ce i-am cunoscut putem sa incepem odata sa-i judecam? va rog io frumos...

p.s: copiii romani vor sa invata mai mult decat copiii romi (demonstrat stiintific, clinic si istoric pe un esantion de 23 milioane romani, din care mult prea multi tigani).



Branded


Related