I feel good, ta na na na na. Va mai aduceti aminte de reclama aceea saltareata, in care cartofii, salata si morcovii te invitau la dans pe ringul din fata televizorului? Ei bine, eu mi-o aduc aminte foarte bine. Si nu pentru ca ar ascunde cine stie ce filozofie de viata ci pur si simplu pentru iti da o stare. De bine, in cazul acesta. Am realizat astfel cit de important este ca o reclama sa trezeasca in amortitul de tine, cel care sta singuratic in fata televizorului asteptind ceva de care nici macar nu esti constient, un feeling. Indiferent de ce natura. De aceea, am gustat, picatura de picatura, veninul dulce injectat in doze mici, dar consistente, de realizatorii reclamei Stella Artois. A fost ca un maraton al pildelor de-o viata catre concluzia finala: pretuieste fiecare pahar.
"My precious" - in varianta cu bere
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: