Lansarea noului portofoliu de abonamente Orange, grupate sub simbolurile Delfin, Pantera si Fluture, este sustinuta de o campanie integrata de comunicare a ofertei.
Strategia de comunicare a inclus o campanie de teasing si continua cu executii pentru promovarea noilor abonamente la TV, in presa scrisa, online, outdoor si in magazinele Orange. Titlul campaniei, "ce forma au dorintele tale?", subliniaza ideea ca noile abonamente raspund mai bine dorintelor clientilor Orange.
Campania TV pentru Orange Romania este adaptata de agentia Publicis dupa o campanie realizata de Fallon pentru Orange Marea Britanie. Spotul TV, filmat in Buenos Aires, surprinde multimea de baloane care invadeaza orasul si care reprezinta noile abonamente Orange sub forma celor trei simboluri: Delfin, Pantera si Fluture. Fiecare persoana isi poate alege balonul care ii place cel mai mult, sugerand faptul ca fiecare isi poate gasi abonamentul potrivit. Post-productia a fost realizata in Romania si a vizat in special integrarea in spot a Fluturelui, un simbol specific ofertei locale.
Comentarii
Problema actualizarii nu este tehnica, am facut punctaj peste 15000 in Internet Explorer, in Chrome si in Firefox. Am incercat chiar si Windows Vista in loc de 7 la un moment dat. Degeaba. Chiar si 1 persoana daca vede filmul asta si nu-si ia teapa cu acest joc cum mi-am luat eu e suficient.