Cocoon Bucharest a realizat designul de ambalaj al noului produs Nesquik Snack

In aceasta toamna, gama de napolitane Nesquik, din portofoliul Nestle, a beneficiat de un "face lift" realizat de compania de design si consultanta de brand COCOON.

Este un pas firesc si asteptat datorita imbunatatirii retetei produsului, dar si de o extindere a portofoliului acesteia prin introducerea unui nou produs - Nesquik Snack.

Proiectul a implicat dezvoltarea designului de ambalaj pentru noul produs Nesquik Snack si re-designul pentru Nesquik 30g si Nesquik 60g. Mascota Quicky - un personaj dinamic, sociabil, prietenul si partenerul de joaca recunoscut al copiilor, are rolul principal si de aceasta data.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related