JOE, cel mai cunoscut brand Nestle din segmentul de dulciuri lanseaza o noua campanie integrata de comunicare. Sub sloganul "Indrazneste!", JOE ii provoaca pe tineri sa incerce lucruri noi, sa aiba curajul sa exploreze noi teritorii si sa nu le fie frica de esec.
"La inceput a fost un brief de pitch foarte frumos: JOE trebuie sa devina cel mai inovator si iubit brand de confectionery de pe piata. Am visat, am sperat si am muncit mult, impinsi de un mare entuziasm. Am asezat la baza constructiei noastre un insight puternic: Eroi sunt toti cei care au curaj sa incerce imposibilul, indiferent daca reusesc sau nu. In spatele fiecarei reusite se afla un sir lung de incercari si curajul celor carora nu le-a fost teama de esec. Ne-am asumat o promisiune pe masura: JOE va rasplati, incuraja si sprijini in permanenta experimentele celor indrazneti. Am pornit curajos, cu un proiect on-line: "indraznestesitu.ro" si un mix de comunicare neconventional... Cercetati si nu credeti!", Bogdan Gheorghiu, Creative Director, Scala JWT.