Buzz cu Silviu Nedelschi (Group Creative, Publicis)
IQads: Orange a facut de curand niste plangeri pentru publicitate inselatoare la CNA si a obtinut retragerea a doua spoturi Vodafone. Hai sa vedem care e miza cartonului de la sfarsit, daca il retine cineva si ce efecte poate avea el asupra vanzarilor. Din moment ce Orange e lider de piata, cu cel mai mare profit dintre operatori in 2008, inseamna ca face ceva bine cu cartonul acela. Tu ai auzit vreodata publicitari afirmand ca "nimeni nu retine oferta din cartonul de la sfarsit"? E o preconceptie a celor care nu lucreaza pe telecom?
Silviu Nedelschi: "Cartonul" de la sfarsit este, daca vrei, packshot-ul telecom. Daca vinzi pate, ar trebui sa vezi si putin pate in spot, ca sa nu existe neintelegeri. Daca vinzi pasta de tomate
.intelegi tu. Asa se face publicitatea (cel putin pana vine vreun Boguski si zice ca se face altfel).
Daca nu esti interesat, poate ca nu retii. E valabil si-n viata. Cifrele din final au sens pentru cine este in curs de prospectie a pietei. Pana la urma publicitatea contine un puternic iz de "what's in it for me". Ca de asta-i publicitate.
Comentarii