Atelierele ADfel, programul special de training-uri si workshop-uri dedicat tinerilor care isi doresc sa lucreze in publicitate, organizat de IQads si sustinut de Coca-Cola Zero, a ajuns la finalul celei de-a doua editii.
Dupa o saptamana in care cei 25 de participanti au lucrat pentru un brief pregatit de Sonia Micu, Junior Brand Manager, Coca-Cola Light si Coca-Cola Zero, juriul a desemnat echipa castigatoare. Este vorba despre echipa formata din Adrian Oprea (art director), Ana Ciobotaru (copywriter), Dana Donoiu (strategic planner), Daniel Moisa (art director) si Irina Ciortan (copywriter), care a oferit cea mai apreciata rezolvare a brief-ului de campanie, atat din punct de vedere strategic, cat si creativ.
"Coca-Cola Zero sustine Atelierele ADfel inca de la prima editie, incercand sa ofere brief-uri cat mai provocatoare participantilor. Anul acesta am fost placut surprinsi de numarul de tineri inscrisi la ateliere dar mai ales de creativitatea si nonconformismul solutiilor prezentate", a declarat Sonia Micu, Junior Brand Manager Coca-Cola Light si Coca-Cola Zero.
Fiecare dintre cei 5 membri ai echipei castigatoare a fost premiat cu un stagiu de internship de o luna intr-una din cele mai apreciate agentii de publicitate active in Romania: Propaganda, Rusu+Bortun Brand Growers, DDB Bucharest, Scala JWT si iLeo. In plus fata de premiile anuntate la inceperea Atelierelor ADfel, membrilor celorlalte echipe din top 3 le-au fost oferite 2 surprize: echipa aflata pe locul 2 a fost invitata la interviuri la Scala JWT, in urma abordarii neconventionale pe care campania lor a propus-o pentru rezolvarea brief-ului, iar echipa de pe locul 3 a primit acces gratuit la unul din proiectele pe care IQads il va lansa in curand pentru studentii care isi doresc sa lucreze in marcomm.
Printurile de campanie ale tuturor echipelor participante au fost expuse intr-o sectiune speciala din ADfel Galleries, disponibila tuturor celor care au vizitat terasa La Motoare pentru festivalul ADfel. Toate cele 5 echipe au fost sprijinite in demersul lor in crearea campaniei de catre mentorii programului: Elena Ionita, Planning Director Leo Burnett, Laurentiu Semeniuc, Head of Planning 23 Communication Ideas, Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director McCann Director, Serban Alexandrescu, Co-fondator Headvertising, Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner Rusu+Bortun Brand Growers, Razvan Capanescu, Creative Director Publicis, Bogdan Moraru, Art Director Propaganda, Bogdan Gheorghiu, Creative Director Scala JWT si Costin Radu, Managing Director IQads si SMARK.
Atelierele ADfel reprezinta un program special de training-uri si workshop-uri dedicat tinerilor care isi doresc sa lucreze in publicitate. Aflat la cea de-a doua editie, evenimentul care se desfasoara in cadrul festivalului de publicitate neconventionala ADfel este organizat cu sustinerea Coca-Cola Zero, dotarea tehnica a echipelor fiind asigurata prin instrumente oferite de Apple prin Apcom.
Avand o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea.Catavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK (www.smark.ro), comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.