Gold si Bronze la categoria Print obtinute de echipa Mercury360 la ADOR 2009.
Mercury360 a obtinut Gold la categoria Print, sectiunea Magazine&Newspaper si Bronze la sectiunea Outdoor&Indoor din cadrul aceleiasi categorii pentru lucrarea Suicide, help-line antifumat pentru Agentia Nationala Antidrog. Lucrarea isi reconfirma astfel valoarea, ea obtinand si un Bronze Angel in cadrul AdPrint 2009, desfasurat in februarie.
"Dupa AdPrint, Suicide confirma inca o data si ne aduce doua premii in 2 sectiuni intens disputate la ADOR anul asta. De asemenea, reconfirma valoarea echipei Mercury360, in contextul mai larg al repozitionarii agentiei inceputa in urma cu 2 ani, cat si implicarea noastra in proiecte sociale de succes, pentru clienti precum Agentia Nationala Antidrog, Politia Romana sau Muzeul Taranului Roman. Festivalul de publicitate ADOR este un festival de traditie pentru Mercury si ne bucuram pentru revenirea la viata a acestuia. Este un moment pe care il asteptam cu totii si speram sa obtinem rezultate la fel de bune sau chiar mai bune anul viitor si in categorii noi pe care le asteptam de mult timp, cele de BTL (Events/Special Events, etc.)" spune Liviu Turcanu, Group Creative Director, Mercury360.
Comentarii