ADOR 2009 si-a premiat castigatorii

Festivalul ADOR si-a desemnat castigatorii celei de-a opta editii. Graffiti BBDO a castigat cea mai ravnita distinctie a competitiei, titlul de "Agentia Anului", cu un palmares ce cuprinde 3 trofee de aur, 7 de argint, 3 de bronz si 10 lucrari shortlistate.

Dupa trei zile de evaluari, in care participantii in competitie au avut ocazia sa isi expuna ideile creative ce au stat in spatele executiilor inscrise, membrii juriului ADOR au acordat 17 trofee de aur, 21 de argint si 27 de bronz.

"A fost o reala placere sa vin in Bucuresti si sa prezidez un juriu international compus din personalitati creative cu o experienta atat de bogata. In mare masura, lucrarile inscrise au fost de buna calitate si este un sentiment placut sa vezi cum organizatorii ADOR sunt atat de determinati sa se preocupe de cresterea nivelului creativ in Romania, pentru ca, stim cu totii, creativitatea este motorul progresului economic" considera Franco Moretti, Presedinte Art Directors Club of Europe si Presedintele Juriului ADOR 2009. Juriul a fost completat de Samuel Akesson (Senior Creative, Fallon London), Igor Lutz (Presedinte & Chief Creative Officer, BBDO Moscova), Erkko Mannila (Executive Creative Director, TBWA / PHS Helsinki), David Fischer (Creative Director Scholz & Friends Berlin).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related