O campanie neconventionala eficienta in opinia lui Cornel Gologan

Microsite-ul de dat un Nitro, neconventional vizavi de cum s-au facut alte campanii pe net la masini. Pe langa abordarea "neco", s-a miscat si de doua momente de viral in doar o luna de campanie. Primul, dupa ce i-am dat drumul, cu 13.000 de unici intr-o zi. Al doilea, cu vreo 10.000, cand am pus filmuletele cu Nikita, Stripper-ul Pitic, Comandorul Hoisan etc.

In final am ajuns la "frumoasa suma" de 57.000 de vizitatori unici. Si pe langa promotie, un side-effect a fost cresterea simpatiei pentru Nitro. Eficient, pentru ca de banii pe care i-am avut, clar nu reuseam sa facem asta cu 5 print-uri in reviste auto.
publicat in Suplimentul ADfel

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related