O campanie neconventionala eficienta in opinia lui Cornel Gologan

Microsite-ul de dat un Nitro, neconventional vizavi de cum s-au facut alte campanii pe net la masini. Pe langa abordarea "neco", s-a miscat si de doua momente de viral in doar o luna de campanie. Primul, dupa ce i-am dat drumul, cu 13.000 de unici intr-o zi. Al doilea, cu vreo 10.000, cand am pus filmuletele cu Nikita, Stripper-ul Pitic, Comandorul Hoisan etc.

In final am ajuns la "frumoasa suma" de 57.000 de vizitatori unici. Si pe langa promotie, un side-effect a fost cresterea simpatiei pentru Nitro. Eficient, pentru ca de banii pe care i-am avut, clar nu reuseam sa facem asta cu 5 print-uri in reviste auto.
publicat in Suplimentul ADfel

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related