Sony anunta noul slogan cu care se adreseaza publicului din intreaga lume: 'make.believe' (pronuntat: make dot believe), pe scena centrala a targului international IFA.
Pentru a promova in mod unitar spiritul de creativitate si inovatie specific Sony, compania a ales sa comunice un singur mesaj de brand pentru toate diviziile de divertisment si electronice din intreaga lume. "make.belive" reuneste intregul spectru al demersurilor de comunicare pe care Sony le intreprinde pentru diversele categorii de produse: electronice, jocuri, filme, muzica, telefonie mobila si servicii de retea.
"Sony se transforma, integrand cele mai recente inovatii in domeniul electronicelor, divertismentului si tehnologiei de larg consum, motiv pentru care importanta unei imagini de brand atotcuprinzatoare si unitare este de necontestat", declara Sir Howard Stringer, Chairman, CEO si Presedinte, Sony Corporation. "Pe langa reiterarea spiritului inovator al angajatilor si produselor noastre, make.belive ne va diferentia de competitie, inspirandu-i pe clientii nostri sa imbratiseze tot ce inseamna filozofia Sony".