GMP a realizat pentru Agricola Bacau "Puiul Familist"

Agricola Bacau a venit la GMP cu un produs nou si o inovator - un pachet ce contine un pui si doua pulpe in plus. Iar GMP l-a asezat pe raft sub numele "Puiul Familist".

Campania de comunicare si de pozitionare a noului produs al Agricola Bacau a inceput cu o cercetare. Pentru ca Agricola Bacau venea cu o inovatie si combina intr-un singur pachet produse din doua categorii diferite, GMP a inceput prin a testa conceptul de produs. In viata familiilor cu copii, unul dintre motivele de disputa este "cine primeste cea mai buna portie la masa". Iar copanul este partea din pui preferata de intreaga familie. Cum Agricola Bacau rezolva tocmai aceasta problema cu noul produs lansat, acesta a fost pozitionat ca un pui pentru toata familia, care le permite tuturor sa primeasca portia preferata. Este puiul care elimina certurile din familie! Pornind de la aceasta pozitionare, a rezultat numele de "Puiul Familist", produsul care aduce armonie in orice familie. Atat produsul cat si denumirea acestuia au rezonat puternic cu asteptarile consumatorilor, dupa cum a aratat cercetarea amintita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related