Parte din portofoliul European Food, Servus este o bere ce se plaseaza pe segmentul economic si care se adreseaza oamenilor sinceri, ce tin mai mult la bere decat la eticheta.
Sub sloganul "Tinem la adevarata traditie a bautului de bere", campania vorbeste intr-un mod amuzant si onest desprea cea mai veche si totodata cea mai importanta traditie legata de bere: traditia de a o bea.
Insight-ul este unul simplu si general valabil: in Romania, bautul berii este in sine o traditie, care, ca orice traditie, se transmite din tata-n fiu, de generatii. E vorba de toate micile obiceiuri din jurul berii, prinse de la tata sau de la bunicu', obiceiuri care fac atat de placut bautul berii - de la a o desface cu orice ai la indemana, pana la a o bea si singur, si cu sotia, nu doar cu prietenii. Sunt obiceiuri valabile pentru orice brand de bere, indiferent de pozitionarea acestuia, observatii adevarate, ce tin doar de bere si de placerea de a o bea.