Insight-urile vin daca te dai jos din turnul de fildes

Interviu cu Adela Dan (Senior Copywriter McCann Erickson Romania)

Cand am citit comunicatul de presa despre continuarea campaniei Dedeman cu "certurile aprinse" prin seria de"impacari surprinzatoare", m-a intrigat declaratia Adelei Dan, cum ca insight-ul a venit de la sine in acest caz, ca nu au depus mari eforturi, ca totul a curs firesc. Asa ca am facut un set de intrebari si am strecurat si curiozitatea asta, straduindu-ma sa nu fiu nici impertinenta nici excesiv de sceptica, dar sincer acuma, cum e cand vin inght-urile asa, nechemate?! O sa aflati si voi daca cititi interviul, care oricum nu e lung, deci nu va rapeste mult timp, dar e concentrat, deci va promit ca merita!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related