In lunile august & septembrie, agentia va impanzi Romania cu statui vii. Protagonistul actiunii este Claritine, liderul pietei locale de antialergice OTC.
Lowe prin divizia specializata in comunicare medicala, Medic One, semneaza una dintre cele mai indraznete campanii implementate pentru un produs farmaceutic in Romania.
In plin sezon al alergiilor, campania isi propune educarea publicului roman cu privire la simptomatologia lor, precum si la solutiile existente pentru ameliorarea acestora;
"Alergia este peste tot si, desi atat de deranjanta, este in mod paradoxal foarte bine "tolerata" de romani. Rar se intampla ca cineva afectat de o alergie sa ia efectiv masuri pentru combaterea ei. Majoritatea pacientilor prefera sa invete sa convietuiasca cu problema, ignorand faptul ca anumite reactii de acest fel pot avea efecte dramatice. E nevoie de educatie in acest sens si am decis ca cea mai buna metoda de a atrage atentia este sa venim in intampinarea lor surprinzandu-i acolo unde se asteapta mai putin!" spune Corina Sofariu, Account Director.
Comentarii