Trebuie sa marturisesc inca de la inceput ca faza de conceptie a acestui articol mi-a dat destule batai de cap. Stiam cum voi scrie, stiam ca nu voi fi deloc prietenos cu asta micul, dar aveam, totodata, o senzatie probabil asemanatoare cu cea pe care o are un aruncator de cutite aflat la sfarsitul carierei cand, satul de efortul de a incercui de fiecare data elegant si precis tinta, isi pierde echilibrul si arunca obiectele ascutite din dotare exact in centrul acesteia. Cu alte cuvinte, eram pe punctul de a transa macelareste problema acestui clip. Si poate as fi mers pana la capat daca nu mi-as fi amintit la timp de gustul nu tocmai placut pe care o astfel de abordare m-a facut sa-l simt. Era vorba de un critic de televiziune (like what?) care isi facea un punct de glorie sau o carte de vizita din a tarsai prin noroi cam tot ce vedea. L-am asemuit atunci cu Alex din Portocala Mecanica, voluntar al unui experiment de spalare a mintii, numai ca, in cazul comentatorului nostru, ororile se nasteau din propriul creier, imaginile vazute fiind cat se poate de normale. M-am calmat, am renuntat la cuvintele de ocara si am incercat sa inteleg noul spot de la berea Bucegi.
Ala micu' are probleme mari
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: