Intotdeauna am stiut ca pot conta pe revista Capital sa-mi livreze subiectul pentru urmatorul articol. Din ultimul numar mi-a fost destul de dificil sa aleg, intrucit optiunile au fost reclame la brand-uri despre care am mai scris si, mai ales, datorita valorii egale a printurilor respective. Astfel este vorba de o noua pagina pentru hirtia Mondi (incep sa banuiesc o oarecare legatura intre hirtia revistei si cea susnumita) si despre doua reclame la serviciile internet oferite de Romtelecom. In ciuda insistentei celor de la Mondi, am ales Romtelecom, in primul rind pentru ca aceasta companie are o proeminenta mai mare, dar si pentru ca persevereaza cu o campanie care nu spune nimic si iese in evidenta prin lipsa de personalitate si de dinamism. Errare humanum est, perseverare diabolicum.
Romtelecom recidiveaza
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: