McCann Erickson Romania a lansat o noua campanie pentru retailerul Dedeman. Dupa seria "discutiilor aprinse" (Baia, Centrala, Usa) desfasurata din luna aprilie pana in iulie, este timpul "impacarilor spectaculoase" (Hainele, Raftul).
Strategia campaniei realizata de McCann pentru Dedeman a pornit de la insightul ca proiectele de constructie, renovare sau amenajare a casei implica de cele mai multe ori cuplul: el face de obicei planul si necesarul, stie detaliile tehnice, iar ea intervine in special la alegerea materialelor de finisaj. De aceea s-a stabilit pozitionarea magazinelor drept una pentru cupluri. "Cand produsul are un beneficiu real, clar si evident, comunicarea nu poate fi decat directa, umana si sincera. Si daca toata lumea buna din publicitate alearga dupa insight-uri, al nostru a venit singurel la noi: deciziile privind casa se iau in cuplu, de cele mai multe ori dupa discutii interminabile. Asa ca diversitatea covarsitoare de produse a generat, in prima faza, discutii aprinse in cuplu, iar in faza aceasta suntem deja in luna de miere, plina de impacari memorabile", spune Adela Dan, Senior Copywriter McCann Erickson Romania.