Senior Interactive lanseaza un nou proiect de comunicare online pentru Wrigley Romania

Senior Interactive lanseaza un nou proiect de comunicare online pentru Wrigley Romania, www.al13leasalariu.ro, care reprezinta o noua etapa din strategia de comunicare online a brandului Winterfresh Extrem si o continuare fireasca a proiectului precedent (www.salariumaimare.ro): dupa salariu mai mare nu poate sa urmeze decat un alt salariu - al 13-lea.

Cunoscut si sub denumirea de "Prima de Porc, Prima de Sarbatori, Bani de Carnati, Prima de Mos, Salariul Morgana, etc." - al 13-lea salariu este o constanta in constiinta colectiva a grupului social definit de termenul "Angajati". Pentru unii un mit, pentru altii o realitate consistenta ca o caramida, existenta acestui salariu a fost de multe ori pusa la indoiala. Pentru a sterge orice urma de indoiala, Winterfresh Extrem invita online populatia corporatista sa lupte pentru concretizarea acestui vis.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related