Tchibo si Propaganda prezinta "Aventurile Bobului de Cafea"

Cata munca si pricepere se ascund in spatele unei cesti de cafea, nimeni nu stie mai bine decat expertii Tchibo care fac asta in fiecare zi. Iar anul acesta se implinesc 60 de cand Tchibo reprezinta un standard de calitate pentru cultivatorii sau degustatorii de cafea sau pur si simplu pentru omul obisnuit care vrea sa savureze in fiecare zi o cafea rafinata.

Campania "Aventurile bobului de cafea" este rezultatul firesc al acestei expertize pe care o comunica si demonstreaza prin doua componente: povestea unui bob de cafea, care privilegiaza o abordare personala si expresiva, si invataturile expertilor Tchibo, rationale si factuale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related