IQads organizeaza intre 28 august si 4 septembrie cea de-a doua editie a Atelierelor ADfel, un program special de training si workshop-uri dedicat tinerilor care isi doresc sa lucreze in publicitate, organizat cu sustinerea Coca-Cola Zero. 25 de tineri talentati vor avea ocazia sa interactioneze cu o serie de specialisti in marketing si publicitate si sa invete atat din punct de vedere strategic, cat si creativ, cum sa genereze o campanie de advertising si cum sa transforme ideea unei campanii in executii neconventionale.
Cei 25 de participanti la proiect vor fi impartiti in 5 echipe si vor fi antrenati, timp de 7 zile, in procesul crearii si implementarii unei campanii de publicitate.
Brief-ul de campanie pe care participantii vor lucra va fi primit de la Sonia Micu, Junior Brand Manager, Coca-Cola Light & Coca-Cola Zero, urmand ca partea de strategie sa fie dezvoltata impreuna cu Elena Ionita - Planning Director, Leo Burnett si Laurentiu Semeniuc - Head Of Planning, 23 Communication Ideas.
Cele 4 zile dedicate procesului creativ vor fi supervizate de Alexandru Dumitrescu - Associate Creative Director, McCann Erickson, Serban Alexandrescu - Co-Fondator, Headvertising, Catalin Rusu - Creative Director & Managing Partner Rusu+Bortun Brand Growers, Razvan Capanescu, Creative Director, Publicis, Bogdan Moraru, Art Director, Propaganda, iar coordonarea echipelor din partea IQads va fi asigurata de Costin Radu - Managing Director, IQads si SMARK. De-a lungul procesului, dotarea tehnica a echipelor va fi asigurata prin instrumente oferite de Apcom, Apple Authorised Distributor.
La finalul atelierelor, cele 5 echipe implicate vor trebui sa demonstreze rezolvarea brief-ului intr-o campanie print si propuneri de executii neconventionale. Echipa castigatoare va fi desemnata pe baza votului mentorilor si al publicului, lucrarile finale fiind expuse in timpul festivalului ADfel. Fiecare dintre cei 5 membri ai echipei castigatoare va primi un stagiu de practica, cu durata de o luna, la una dintre cele mai bine cotate agentii de publicitate din Romania.
Cei care doresc sa se inscrie trebuie sa trimita pana la data de 21 august 2009, ora 24:00 un e-mail cu subiectul Atelierele ADfel la adresa [email protected]. in care sa includa:
- datele personale - nume, data nasterii, date de contact, (adresa de e-mail si numar de telefon), forma de studii absolvita si experienta profesionala (acolo unde este cazul)
- numele campaniei de advertising preferate si motivul pentru care considera ca respectiva campanie este o campanie buna (format: text, max. 1 pagina de document Word, font 12, spatiere la un rand)
- o scrisoare de motivatie care sa raspunda la intrebarea "In ce departament mi-ar placea sa lucrez intr-o agentie de publicitate?"
Cei selectati pentru a participa la Atelierele ADfel vor fi anuntati in data de 24 august pentru confirmarea participarii. Castigatorii celor 5 stagii de practica vor fi anuntati in data de 6 septembrie. Informatii actualizate periodic despre Atelierele ADfel puteti gasi pe www.ADfel.ro.
Avand o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea.Catavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK (www.smark.ro), comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.