Desi este un domeniu nou, in comunicare se castiga mai mult decat in industriile traditionale. Dintre cele trei ramuri marketing, publicitatea si PR, salariile cele mai mari sunt in marketing, unde si piata este mai dinamica, iar cererea si oferta sunt mai variate. Urmeaza publicitatea, iar pe ultimul loc se afla PR-ul. Explicatia? Majoritatea companiilor abia incep sa-si dea seama de importanta domeniului.
Intr-o era in care informatia inseamna putere, iar comunicarea este cuvantul de ordine, nu se poate vorbi despre acest domeniu la nivel global fara a include publicitatea, marketingul si relatiile publice. Reunite sub denumirea generica de stiinte ale comunicarii, cele trei ramuri au grija de imaginea perceputa a unui brand sau a unei organizatii. Poate ca acesta este motivul pentru care domeniul comunicarii este perceput drept unul stralucitor si atrage de partea sa din ce in ce mai multi adepti. Sau poate ca este atractiv pentru ca, asa cum spunea Manuela Necula, head of country al Ogilvy Group Romania, "iti tine mintea si spiritul treaz si atent la tot ce se intampla nou. Te forteaza sa inveti mereu altceva, sa te perfectionezi, sa devii un partener indispensabil pentru clientii tai".
Cat se castiga acum in publicitate?Desi salariile cele mai mari sunt in marketing, publicitatea este cea mai atractiva
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
Sunt abonat la site-ul dvs.si doresc sa accesez listele salariale din articolul "Cat se castiga acum in publicitate".
E indicat ca pentru a vedea listele salariale trebuie urmat urmatorul pas;
Listele salariale sunt disponibile in Campaign #3
Nu stiu cum sa accesez Campaign #3.Va rog sa ma ajutati.
Multumesc