Banca Comerciala Carpatica a ales ca partener in dezvoltarea strategiei de comunicare, in urma unei licitatii la care au participat 6 agentii, agentia de publicitate Logo Bigger. Potrivit spuselor reprezentantilor bancii, Logo Bigger a castigat pitchul pentru ca a propus un concept care sustine creativ o campanie pe termen lung, relevanta si memorabila.
"Peisajul bancar este extrem de inghesuit la nivel de comunicare, iar diferentierea intre banci nu e foarte relevanta, in conditiile in care in acest an toate bancile duc aceeasi batalie pe teritoriul increderii. In acest context, am ales Logo Bigger pentru ca propunerea creativa facuta de agentie se distinge de jongleriile clasice facute in jurul valorilor pietei prin originalitate si evita cliseele tonalitatii bancare" a declarat Nicolaie Hoanta, Director General al bancii. "Mai mult decat atat, strategia agentiei s-a pliat perfect pe misiunea Bancii Comerciale Carpatica, si anume promovarea si sustinerea valorilor autentice romanesti, iar solutia creativa propusa transmite intr-un mod clar si memorabil viziunea noastra" a mai spus oficialul bancii.