Capcana pentru barbati

Dragele noastre cititoare single&looking,

Iata ce va invata inimoasa agentie Colenso BBDO, Noua Zeelanda (pe care poate o tineti minte pentru panoul Deadline Express Couriers, care a explodat asa cum a promis, la fix 8 zile de la instalare):

1. Cumparati o cutie mare, de dimensiunea unui om, de preferinta din lemn, ca sa nu poata fi rontaita.
2. Proptiti-o intr-un bat din lemn care sa nu fie prea inalt si sa-i permita individului sa fuga.
3. Legati o funie de bat, suficient de lunga incat sa va permita sa urmariti capcana de la distanta.
4. Plasati momeala sub cutie. Un sixpack de bere e suficient.
5. Ascundeti-va si asteptati. Daca prindeti vreunul, trageti repede de funie. Aveti insa grija sa-l eliberati suficient de repede, ca sa nu moara. Apoi puteti pleca la intalnire.

Iata si un demo, ca sa incepeti cat mai curand sa puneti in aplicare planul (via bestadsontv.com):

Se stie ca o opera de arta e cu atat mai valoroasa cu cat da nastere mai multor interpretari. Nu cred ca rationamentul e valabil si pentru publicitate. In cazul acestei executii neconventionale pentru cartea "How to get the man You want" (Flirting, dating, sex & love. What men really want), nu stiu daca sa mor de ras, intelegand ca "un caz disperat cere masuri disperate ca asta" sau daca sa inteleg ca "Sfaturile din cartea asta sunt la fel de sigure ca o capcana de soareci. (Si suntem atat de siguri de asta, incat i-am alocat si buget de promovare)".

Daca la prima vedere nu v-ati simtit jignite in nici un fel, ci v-ati prefacut ca gustati gluma, asa cum ii sade bine unei femei moderne (a se citi "care nu trebuie sa recunoasca in ruptul capului ca e disperata"), aflati ca, de fapt, jumatate din carte e dedicata barbatilor, ca a doua coperta e albastra si ca poarta titlul nu mai putin disperat "How to get the woman You want".

De ce or fi ales ei sa promoveze doar jumatate de carte? Pentru ca nu s-au putut abtine sa nu fie putini misogini? Pentru ca majoritatea cititorilor de carti de self-help in relatii de amor sunt femei? Doar daca avem curiozitatea sa ne informam in plus despre aceasta carte, putem gasi undeva (pe site-ul dedicat cartii de exemplu - realpeople-realanswers.com; nu si in descrierea cartii de pe site-ul Random House - randomhouse.co.nz, distribuitorul cartii, cel care a contractat agentia) informatia ca aceasta carte contine si rezultatele unui studiu global, constand in chestionare, focus groupuri, seminarii, interviuri si cercetare de teren despre "obiceiurile de intalnire si de cuplare" a peste 1500 de barbati si femei, intelegem si de ce i-au alocat buget de promovare, si de ce nu e overpromissing ca ponturile din carte vor fi la fel eficiente ca o capcana de soareci.

Deci e destul de complicat cand ai de promovat un produs pentru femei. Nu stii niciodata ce o sa rezulte dupa ce se apuca ele sa interpreteze ce ai vrut tu sa spui de fapt. Asa ca faceti repede testul asta si vedeti daca nu cumva aveti nevoie de intariri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related