Ratatule! Daca nu ti-a placut sportul...

Seria de spoturi cu mari sportivi deghizati in practicanti ai altor profesii i-a succedat la scurt timp campaniei BRD 10 ani, cea care ni-i infatisa pe Nadia, Nastase si Hagi copii. Si, daca mai punem lansarea noii editii a cartii "Nadia" de Ioan Chirila, de asta primavara, putem spune ca topicul copiilor deveniti sportivi legendari era deja activat!

Acesta e probabil motivul pentru care, in campania "Romania in miscare" (I, II si III) a MTS (Ministerul Tineretului si Sportului), argumentatia e abia schitata, telespectatorul fiind lasat sa completeze singur verigile logice lipsa, atunci cand, dupa ce i se arata un postas, un laborant sau un merchendiser, o voce stangace si un supratitlu pe cortina de final ii fac o urare cel putin stranie legata de propriul copil (anume "sa devina legenda")... Ca sa decodifice mesajul, telespectatorul trebuie: #1 sa recunoasca dincolo de travesti pe respectivii campioni (de multe ori imbatraniti si cu fizionomia schimbata fata de anii in care ei insisi au "devenit legende"); #2 sa reflecteze la destinul acestora in eventualitatea ca nu s-ar fi apucat de sport; #3 sa translateze rationamentul la cazul copiilor lor: si fi-miu sau fi-mea poate "deveni legenda" daca o ia de timpuriu pe calea sportului de performanta, altminteri ar putea esua intr-o meserie fara glorie, asa cum AR FI PUTUT sa pateasca alde Patzaikin, Szabo si Doroftei (dar - slava Cerului - nu a fost cazul).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

Marius Fleancu
acum 15 ani
initial am crezut ca tu ai chef sa cauti nod in papura, dar articolul este foarte bun.
marius bartis
acum 15 ani
faina pateranaliza...eu am inteles ca toti copii nostri au in ghiozdan bastonul de "legenda"...cu conditia sa faca sport {si (sau) incet- incet...lipa-lipa... ajung in cel mai rau caz...generali}


Branded


Related