S-a lansat studiul "Femeia ca target: ce e relevant acum" - despre ce gandesc si cum consuma femeile

SMARK impreuna cu Brennan Research & Consultants lanseaza astazi studiul "Femeia ca target: ce e relevant acum", ca o prima initiativa dintr-un nou serviciu SMARK adresat comunitatii profesionistilor in marketing: SMARK Research.

"Femeia ca target: ce e relevant acum" este o cercetare reprezentativa pentru populatia feminina din mediul urban, 18-45 de ani, conceputa ca un instrument util de a afla date noi si insight-uri relevante pentru specialistii in marketing care gestioneaza produse si marci adresate in special femeilor.

"Segmentul feminin prezinta un interes deosebit pentru oamenii de marketing, de business in general, deoarece femeia are un rol foarte important in achizitia multor categorii de produse si servicii. In demersul nostru, am incercat sa surprindem aspecte atitudinale si comportamentale care sa descrie femeia din Romania de azi. Perspectiva de marketing este imbogatita cu elemente psiho-sociale, care tin de modul de relationare cu alti oameni si de setul de valori (familie, prieteni, iubire, valori, stereotipuri). Chiar daca studiul nu este dedicat unei industrii anume, credem ca tocmai aceasta imagine oarecum integratoare, care descrie segmentele de femei din mai multe unghiuri, va fi relevanta pentru marketeri in perioada actuala, cand se cauta solutii mai putin traditionale pentru a ne apropia consumatorii.", a declarat Cosmin Nae, consultant al BRENNAN Research & Consultants.

Ce alimente nu lipsesc de pe masa unei femei? Care este reactia femeilor la criza economica? Ce fac in caz de raceala? Ce cadou prefera? Cum se raporteaza la frumusete? In ce amenajari interioare vor sa investeasca anul acesta? Care sunt principalele profile de femei din Romania?, sunt doar cateva dintre intrebarile la care studiul ofera raspunsuri aprofundate.

Studiul "Femeia ca target: ce e relevant acum" contine atat o analiza 'la cald' a celor mai importante teme care tin de stilul de viata al femeilor si comportamentul de consum al targetului pe mai multe categorii de industrii, cat si teme mai putin explorate pana in prezent: valori, prietenie si relatii, stereotipuri, bani, reactia la criza economica, sanatate, sport, moda, frumusete, comportament online, stil de viata, alimente, amenajari interioare. Datele pot fi analizate urmarindu-se si asemanarile si diferentierile in functie de zona de resedinta, ocupatie, studii sau segmente de varsta.

Pe langa analiza modului in care femeile din mediul urban, 18-45, se raporteaza la temele de mai sus, studiul prezinta si o segmentare in profile distincte de femei. Aflam, printre altele, care femei sunt mai orientate spre valori conservatoare, care au spirit antreprenorial mai dezvoltat, care sunt mai receptive la branduri sau care sunt interesate in mod deosebit de mancarea naturala si produsele bio.

Cateva informatii din raport:

• Apa plata este per ansamblu cea mai consumata bautura non alcoolica, de 62% dintre respondente
• 7 din zece femei declara ca nu consuma deloc alcool
• Ca amenajari pe care le intentioneaza anul acesta, zugravitul este prima prioritate (44% au in planul 'de facut' zugravitul)
• Peste jumatate dintre femei contribuie cu pana la 40% din bugetul lor la gospodarie
• Cand vine vorba de produse cosmetice, sunt preferati per ansamblu distribuitorii directi, iar in Bucuresti se apeleaza mai degraba magazinele specializate
• Aproximativ jumatate dintre tinerele sub 25 de ani folosesc retele de socializare
• Scaderea veniturilor personale este perceputa ca fiind cel mai neplacut efect potential al crizei

Cei interesati de a afla mai multe despre studiu il pot comanda la adresa Research.SMARK.ro

Specialistii in research de la Brennan sunt disponibili pentru a raspunde intrebarilor despre studiu pe Dashboard-ul SMARK.

SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm oferind content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership. SMARK, parte din F5, compania de web a grupului Realitatea-Catavencu, isi propune sa devina un etalon de 'smart marketing' prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu.

BRENNAN RESEARCH & CONSULTANTS este cea mai mare agentie de cercetare de piata cu capital autohton, din Romania, specializata in studii de piata ad-hoc, cercetari de marketing si consultanta privind valorificarea rezultatelor obtinute. Infiintata in 2001, agentia operationalizeaza proiecte la nivel national, ofera servicii calitative si cantitative de research dar si servicii specializate pentru piata de media & advertising.

Echipa Brennan numara in prezent peste 30 de angajati si 800 de colaboratori, propriul call center si facilitati de focus grup online si offline. Peste 1500 de proiecte fac parte din portofoliul companiei pentru parteneri ca OMV-Petrom, BCR Erste, Unicredit Tiriac, Vodafone, Zentiva, Ursus Breweries, Microsoft, Pfizer, Tetrapack si altii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune


Comentarii

Mihai Relevant
acum 15 ani
Chiar este relevant pentru segmentul femei ca cea mai consumata bautura nonalcolica este apa plata? Oare la barbati este altfel? Oare trebuia un research pentru asta? Asta iarna intr-un meeting la o firma mare, cineva a spus ca ultimul finding gasit in segmentul business era ca majoritatea managerilor "cred ca suntem in criza". Uau...serios? Trebuie un research pentru asta? Mai lipsea in studiul de sus sa ni se spuna ca majoritatea femeilor folosesc cosmetice :)))). Asta este relevanta in marketing? Sau ca cel mai neplacut efect al crizei este scadderea veniturilor. Serios?...:))))trebuia un research pt concluzia asta? :)))
Dan mathewson
acum 15 ani
criza inca nu a inceput total in Romania, fetelor vedeti ce a ajuns Islanda, tara supar dezvoltata dealtfel in Europa, nu ca Romania, si ce urme a lasat acolo... si dupa puneti acest sablon peste Romania care nu este unica, este mai firava decit se vede pe strada ca economie...

regards

Un ro-Icelandic

miruna antonescu
acum 15 ani
salut. am cateva observatii legate de comentariul tau. unul ar fi ca, fiind un research platit, informatiile facute publice sunt o mica parte din ce contine el. si evident, e logic ca informatiile oferite catre public sa fie din 2 categorii ca sa prezinte interes: unele care valideaza informatii deja intuite (asta e unul din scopurile unei cercetari credibile, unde miza e sa vezi cat de puternica e tendinta validata), si altele care introduc elemente noi, eventual mai putin analizate. un studiu mai aprofundat poate sa-ti arate care e tendinta generala, si care sunt diferentele regionale si alte nuante care nu sunt destinate publicului larg. pentru ca altfel nici o firma de research n-ar mai avea obiectul muncii daca cercetarile ar fi gratis, ca sa tu sa le poti citi integral sa-ti faci o idee mai clara. si chit c-ai deveni ceva mai expert in cercetare, cred ca-i un pret cam mare de platit. numai bine.
Mihai Relevant
acum 15 ani
Salut. De acord ca fiind platit nu ai acces la cele mai utile informatii. Insa luand decizia sa faceti un pic de zgomot in jurul lui, ma gandeam ca ar fi fost mai potrivit sa fie macar 2-3 chestii interesante, mai ales ca aici pe site este un public avizat. :)


Branded


Related