Un spot realizat de agentia mexicana Pico Adworks pentru brandul Televisa a starnit critici in comunitatea locala de publicitate, Pico fiind acuzata ca a plagiat campania Apple "I'm a Mac", informeaza AdAge.
In reclama, similar campaniei "I'm a Mac" (I, II, III), apar doua personaje "rivale" purtand un dialog: o tanara care prezinta serviciile Televisa si un barbat care incearca sa scoata in evidenta oferta competitorului Telmex.
Creativii din Mexic au inceput sa scrie pe bloguri, acuzand Pico Adworks ca stirbeste reputatia industriei locale de publicitate prin aceasta campanie copiata. Marco Colin, fost presedinte al Leo Burnett Mexico si al Asociatiei Mexicane al Agentiilor de Publicitate, a comentat pe blogul sau: "Nici-un om de creatie care este mandru de profesia sa nu poate celebra actul de plagiat (...). Cel mai rau aspect legat de acest spot este ca el afecteaza reputatia Mexicului, nu doar in sectorul publicitatii, pentru ca un cliseu se naste din realitate; este foarte greu sa lupti impotriva prejudecatii."
Comentarii