McCann Erickson castiga contul Toshiba

McCann Erickson Romania castiga, in urma unei invitatii la pitch primita prin intermediul Facebook, contul de comunicare pentru proiectul "Toshiba. No Matter What Guarantee" in Romania. La pitch au participat 4 agentii din tara noastra, iar procedura de licitatie a fost structurata in 2 faze: mai intai prezentarea ideii strategice, apoi cea a ideilor de comunicare creative, integrate. Echipa din partea clientului care a evaluat agentiile a fost formata exclusiv din reprezentanti Toshiba Europa, cu sediul in Dusseldorf.

"A fost pentru prima data cand un client ne-a invitat la un pitch prin intermediul Facebook. Mai tarziu am folosit canale de comunicare mai clasice, si am descoperit ca exista chiar chimie intre noi, dar acesta este cu siguranta cel mai digital inceput de care am avut parte intr-o relatie agentie-client, si totodata unul foarte potrivit pentru o companie de high-tech. Suntem mandri ca reputatia noastra ne precede si ca ne-am dovedit profesionalismul inca o data, venind cu cele mai bune solutii pentru nevoile clientului", spune Andreea Sandu, Chief Growth Officer al Grupului McCann Erickson Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune


Comentarii

burebista dacu
acum 15 ani
McCann Erickson din Romania care are cont pe facebook?

Si Toshiba?

:)...



Branded


Related