GMP a realizat campania de lansare a sucului Prigat pentru copii adus de Itsy Bitsy

Echipa GMP a sarit sotronul, a colorat pe asfalt, a batut mingea pe trotuar in fata casei si a baut fructele cu paiul. Pe scurt, a intrat in pielea consumatorului pentru a realiza campania de lansare a sucului Prigat pentru copii adus de Itsy Bitsy - "Cel mai Itsy suc cu cel mai Bitsy fruct".

Totul a pornit de la consumatori - copiii. Creativi, isteti, cu o imaginatie bogata, sanctioneaza pe loc orice nu le place sau nu li se potriveste. Ei au ridicat primii stacheta. Apoi a fost produsul - un suc pentru copii, sanatos si bun pentru acestia, cu 100% fruct si cele mai neobisnuite mixuri de arome. Lansat la inceputul lunii iunie, sucul a aparut ca o solutie la problema produselor neadecvate pentru copii pe care acestia le consuma. Beneficiaza de experienta Prigat in producerea de sucuri naturale necarbonatate, si de garantia Itsy Bitsy care promoveaza sanatatea, creativitatea si nonviolenta in randul familiilor cu copii. Produsul - unicat prin mixul de arome dar si prin natura parteneriatului - avea nevoie de o promovare care sa tina cont de valorile ambilor clienti si de cele ale noului produs.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related