Sexul vinde, Eva Mendes pozeaza

Nu-i o noutate ca sexul vinde, iar ad-urile care mizeaza pe senzualitate nu sunt nici pe departe o raritate. Una din favoritele advertiserilor cand vine vorba de scene fierbinti este actrita Eva Mendes. Vara trecuta infrunta canicula purtand nimic mai mult decat parfumul caruia ii facea reclama: Secret Obsession de la Calvin Klein. Spotul a fost interzis, dar obsesia a ramas, ca o intrebare deschisa. Fanii s-au intrebat probabil "ce urmeaza?" Si raspunsul nu a intarziat sa apara. Un endorsement pentru acelasi designer, de data aceasta pentru linia de lenjerie intima, ceea ce nu-i o noutate pentru Mendes, respectiv linia de jeans. Ad-urile urmeaza sa fie publicate ca machete de presa in reviste Glossy. Se vehiculeaza Vanity Fair ca fiind un nume important in media plan. Oricum, cert e ca Mendes nu se dezminte, traieste intens filosofia brandului, alaturi de partenerul de la filmari, Jamie Dornan, model irlandez cu 8 ani mai necopt decat actrita.

Si de aceasta data, implicarea actritei in campanie a creat controverse, comentariile rautacioase nu au intarziat sa apara. De ce atata piele? Pentru ca e reclama la lenjerie! De ce imita ad-ul cu Victoria si David Beckham pentru Emporio Armani? Pentru ca n-a pus nimeni monopol pe senzualitate inca! De ce in ad-ul pentru Calvin Klein Jeans, Eva e imbratisata de Jamie in asa fel incat ii acopera nurii? Tocmai de-aia, ca sa (nu) vezi!

Oricum, pentru Calvin Klein, ad-urile care sa starneasca discutii aprinse sunt la ordinea zilei inca din anii '80, odata cu lansarea spotului pentru Calvin Klein Jeans, in care Brooke Shields facea o demonstratie pentru "the survival of the fittest". Printre modele celebre care au pozat mai mult dezbracate pentru Calvin Klein se numara si Kate Moss (1, 2, 3, 4). Cat despre parfumurile designerului, Scarlett Johansson a aparut in 2003 intr-un ad pentru Eternity Moment. Asadar, colaborarea cu Eva Mendes se incadreaza perfect in strategia Calvin Klein de a face apel la vedete ca modalitate de promovare, dublata de fortarea granitelor in ceea ce priveste nuditatea.

Chiar si scenele cuminti capata o anume conotatie atunci cand vine vorba de Eva Mendes. Nu mai departe decat endorsementul din primavara acestui an, pentru inghetata Magnum, brand pentru care a girat in 2008 si una din "nevestele disperate", Eva Longoria. Desemnata Ambasador al Placerii pentru Inghetata Magnum, Eva a declarat ca se bucura sa detina acest statut, fiind un mare fan al ciocolatei. "In plus, sunt si un cautator de placeri si cred ca nu trebuie sa existe vinovatie cand vine vorba de placere. Daca ai de gand s-o faci, fa-o pur si simplu si savureaza fiecare secunda, pentru ca viata e prea scurta!", a mai adaugat ea. O declaratie indrazneata cu care a alungat temerile doamnelor de a renunta la dieta pentru inghetata Magnum, dar a facut in acelasi timp legatura cu obsesia pentru Calvin Klein: senzualitate dincolo de cuvinte. E clar ca Eva are grija la imaginea ei, pastrand o coerenta in demersurile sale de sustinere a brandurilor.

E adevarat ca se mai implica si in campanii care n-au nimic de-a face cu placerile interzise. E vorba despre Cartier Love Charity Bracelet, design de bratara lansat pe 11 iunie 2009, cu sprijinul Evei Mendes. Cartier a donat 10 % din vanzarile colectiei Cartier Love din data de 11 iunie pentru o cauza caritabila: The Art of Elysium, o organizatie non-pofit care incurajeaza artistii sa isi ofere timpul, energia si talentul pentru copii cu diverse afectiuni medicale. Cartier a mai lansat de-a lungul timpului, bratari de acest tip, in sprijinul cauzelor caritabile. Printre endorserii care au sustinut initiativele Cartier se numara: Liv Tyler, Salma Hayek, Rosario Dawson, Scarlett Johansson, Sarah Jessica Parker.

In concluzie, de la Eva Mendes invatam ca pielea e cel mai frumos accesoriu al unei femei (parca suna ca o reclama Nivea, nu?), ca ciocolata e o placere pe care nu trebuie sa ne-o refuzam si ca a lupta pentru cauze nobile nu se demodeaza niciodata. Vedeta de 35 de ani si-a construit bine imaginea: cu toate ca nu-i deloc pudica, reuseste sa fie misterioasa. Eva Mendes e criticata pentru aparitiile incendiare, dar nu renunta la atitudinea de femeie stilata care stie ce vrea, iar advertiserii se intrec in a-i face oferte pentru aparitia in reclame. Sexul vinde, Eva Mendes pozeaza.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related