De multe ori ma uit cu jind la prietenii mei care beau bere. Pentru ca observ cat de mult le place. Au asa o aura putin jucausa, putin ganditoare, un zambet scolaresc in coltul gurii (pe la prima bere) si o pofta nebuna de a continua pana la epuizare. Si imi mai dau acea senzatie ca, in fata bauturii "gulerate", sunt un grup indisolubil care bea bere, respira bere, gandeste bere. Eu nu o sa fac niciodata cu adevarat parte dintr-un asemenea grup. Pentru ca mie nu imi place berea. Mai tragic este insa ca nu mi-am gasit locul in grupul fetelor care beau apa plata cu lamaie, sucul de la terasa imi "ingalbeneste" mintea iar pentru vin, spirtoase sau vermut este prea cald. Ca sa rezum, o sa traduc totul in termeni de marketing: sunt un veritabil potential client pentru un brand de bautura care aduna putin alcool, putin din experienta bahica si putin din racoarea fructelor de orice fel. Si bag mina in foc ca mai sunt si altii ca mine.
Corrido-reclama care te impinge sa nu renunti la bere
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: