Compania de cercetare DaedalusMillwardBrown anunta lansarea pe piata de marketing din Romania a produsului Attitude Positioning.
Dezvoltat in asociere cu FireBrand, o companie romaneasca cu capital American, specializata in asistenta de branding, Attitude Positioning este un produs destinat companiilor care trebuie sa se adapteze acum pietei aflate in schimbare, dar pastrand in vedere atingerea obiectivelor de business pe termen lung.
Proiectat ca un sistem complet de branding si pozitionare, Attitude Positioning are o componenta de cercetare perfect adaptata nevoilor companiilor, extinsa cu un program de consiliere si asistenta in luarea deciziilor strategice. Astfel, Attitude Positioning ajuta oamenii de decizie din companii sa isi inteleaga piata si publicul, atitudinile si comportamentele din categorie, precum si oportunitatile si vulnerabilitatile create de situatia economica si financiara fluctuanta. Obiectivul este acela de a gasi echilibrul perfect intre cele mai bune strategii de adaptare actuale si consolidarea pozitionarii de piata care sa asigure succesul si in viitor - cand situatia economica va reveni la normal, dar cand piata si jucatorii vor arata altfel decat ii stiam.