Vodafone aduce umorul Mondenilor in pauza publicitara

Prin noile spoturi pentru promovarea abonamentelor promotionale Vodafone Complet, compania de telefonie mobila Vodafone transforma spoturile publicitare in scurte pastile Mondenii.

Pentru a exemplifica oferta "Schimbi fara probleme", prin care clientii pot sa isi schimbe gratuit abonamentul Vodafone Complet ales, oricand si ori de cate ori doresc, agentia de publicitate McCann Erickson a realizat o campanie care are drept personaje principale actorii din show-ul Mondenii alaturi de cateva vedete pe care acestia le imita de obicei: Leonard Doroftei, Ramona Badescu si Banel Nicolita.

"In momentele in care toti se intrebau "Oare cine, cui ii mai da o palma acum, Smiley lui Cerebel sau Alex lui Moga?", i-am luat prin surprindere. Am facut ce a asigurat succesul primelor campanii, am adus publicului vedete noi, in ipostaze in care oamenii nu se asteptau sa le vada. Aveam o premiera, oferta Vodafone care da posibilitatea clientilor sai sa-si schimbe abonamentul, sa schimbe cat platesc, luna de luna. Asta ne-a obligat sa realizam o premiera si in ceea ce priveste vedetele. Asa ca i-am pus, pentru prima data, unii langa ceilalti pe cei de la Mondenii si pe vedetele pe care le interpreteaza", spune Catalin Dobre, copywriter in cadrul McCann Erickson. "Eram curiosi daca o sa vedem la filmare un schimb de priviri mai rautacios intre vedete si cei de la Mondenii. Acest lucru nu s-a intamplat. Dimpotriva, vedetele au dovedit un simt al umorului incredibil, sau sunt niste actori mai buni decat credeam."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Graphix Man
acum 15 ani
Mai trebuiau sa-l bage in clip pe Romeo Fantastick...


Branded


Related