Anul 2009 aduce clienti noi pentru DDB Bucharest. In urma unei colaborari lungi si fructuoase, Unilever a incredintat agentiei un proiect foarte important: lansarea in Romania a inghetatei Algida.
Povestea "Brandului-inima" a inceput in 1980 si de atunci activeaza in peste 40 de tari, devenind cea mai iubita inghetata din lume, lucru usor de explicat atata timp cat intreaga filosofie din spatele sau este aceea de a face oameni fericiti.
Despre colaboararea dintre Unilever si DDB, Daniel Barbulescu, Category Manager Unilever, a declarat: "Unilever este liderul mondial al pietei de inghetata, cu vanzari anuale de inghetata de 5 miliarde de euro. Am decis ca anul acesta sa lansam in Romania unele dintre cel mai bine vandute marci de inghetata din lume, reunite sub brandul-umbrela Algida. Portofoliul de inghetate Algida include marcile Magnum - cel mai faimos si bine vandut brand de inghetata in lume, Carte d'Or - brandul numarul 1 in Europa pe segmentul deserturi, Cornetto - inghetata emblematica la cornet, Viennetta, Big Milk - un brand de inghetata dedicat pietei romanesti - Cucciolone, Kolorki si Twister.