Buzz cu Otilia Coman (Copywriter, Publicis) si Irina Stoleru (Art Director, Publicis)
IQads: Cum v-a venit ideea unui mecanism de joc atat de complex? Practic, cumparatorii Carrefour trebuie sa astepte cu sufletul la gura pauza publicitara in cautarea bulinei rosii.
Irina Stoleru: Ideea mecanismului apartine retelei CARREFOUR si, in consecinta, este un import. Noi am implementat acest mecanism si am incercat sa il punem in valoare printr-o comunicare ce se bazeaza tocmai pe curiozitate, dorinta de castig si competitie chiar si intre membrii familiei. Oare cine va fi primul care va descifra Cuponul Surpriza?
Comentarii
oricum pt genul asta de promotie nu era cazul de o campanie tv, pt ca mecanismul e simplu: faci cumparaturi de suma X, primesti (sau nu) talonul, care oricum nu e castigator. deci se puteau folosi mijloacele din magazine....
dar dc e buget, cineva trebuie sa-l cheltuie....si sa se faca, ca munceste...
Felicitari