Cuponul Carrefour mentine vraja in cuplul Andreea Marin - Stefan Banica Jr.

Buzz cu Otilia Coman (Copywriter, Publicis) si Irina Stoleru (Art Director, Publicis)

IQads: Cum v-a venit ideea unui mecanism de joc atat de complex? Practic, cumparatorii Carrefour trebuie sa astepte cu sufletul la gura pauza publicitara in cautarea bulinei rosii.
Irina Stoleru: Ideea mecanismului apartine retelei CARREFOUR si, in consecinta, este un import. Noi am implementat acest mecanism si am incercat sa il punem in valoare printr-o comunicare ce se bazeaza tocmai pe curiozitate, dorinta de castig si competitie chiar si intre membrii familiei. Oare cine va fi primul care va descifra Cuponul Surpriza?

IQads: Ce mesaj transmite Carrefour prin acest spot?
Otilia Coman: Si mecanismul promotiei, si povestea spotului transmit acelasi mesaj: "Unul din 8 e castigator!"...aspirational atat pentru viata de cuplu, cat si pentru retail.

IQads: Colaborarea cu celebrul cuplu a fost sugestia clientului sau a agentiei?
Irina Stoleru: A fost sugestia agentiei, iar colaborarea cu ei s-a dovedit a fi foarte potrivita pentru conceptul creativ al promotiei. Putem spune ca am construit un pachet perfect concept / endorseri.

IQads: In comunicatul de presa ati sugerat ca ar fi vorba de o parodie pentru filmul "Mr. and Mrs. Smith". Este compatibila realitatea prezentata in acest film cu realitatea din spatiul romanesc?
Otilia Coman: "Realitatea" prezentata in film nu e compatibila nici cu realitatea americanilor. Este o fictiune care prezinta o situatie dusa la extrem si care, probabil, a pornit de la o scena asemanatoare celei prezentate in spot. In plus, asocierea spotului cu celebrul film se poate face numai la nivelul tratarii scenelor. La noi nu se impusca nimeni, iar cinele romantice si micile sicane din viata de cuplu sunt compatibile cu orice spatiu. Chiar si romanesc.

IQads: De ce ati creionat personajul Andreei Marin drept unul de femeie senzuala, dar care nu are niciun cuvant de spus... la propriu? De ce doar Stefan are o replica la final? Sunt vorbele de prisos pentru scenele filmate?
Otilia Coman: La propriu... mai e senzuala femeia daca vorbeste mult? Unii oameni au capacitatea sa comunice prin gesturi, atitudine, dans la fel de mult cat si prin vorbe. Mai mult, tangoul este un gen muzical foarte puternic, iar, alaturat jocului actoricesc facut de Andreea si Stefan, nu mai lasa loc de cuvinte. E frumos cand povestea traieste de la sine.

IQads: Cat de credibile sunt vedetele in a endorsa promotii? Nu e putin nepotrivita asocierea dintre vedete - care sunt percepute a avea multi bani - si promotiile care presupun discounturi si premii pentru oamenii de rand? Se poate construi o legatura intre aceste doua lumi?
Irina Stoleru: Nu credem ca se pune problema de credibilitate, vorbim de oameni si nu de specii diferite. Si vedetele au familii, fac cumparaturi, au sentimente ca noi toti. Tuturor ne plac surprizele si momentele in care castigam ceva, indiferent de cine suntem sau de valoarea premiului. Este pentru prima data cand Andreea si Stefan joaca impreuna intr-un spot. Iar povestea devine si mai credibila datorita faptului ca ei sunt o familie si in viata de zi cu zi. Oamenii au nevoie de modele cu care sa se identifice. Faptul ca noi am gasit o familie de super vedete a fost un plus pentru conceptul creativ.

IQads: In ultimul timp, Carrefour a tot avut promotii. Nu mai departe decat "Covorul magic". Care este motivatia strategica pentru aceste actiuni?
Otilia Coman: Promotiile sunt o modalitate fireasca de promovare in cazul unui client de retail.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Graphix Man
acum 15 ani
Cupoanele se pot citi pe stalpii rosii de la carefour... Ideea e cam naspa atat timp cat cupoanele nu sunt protejate de o banda autoadeziva... In felul in care se prezinta nu primesti decat cupoane cu "mai incearca" sau "5 lei"... Spotul... prea multi bani cheltuitzi... si e subtzire... marca Elvis...
ciprian ionut
acum 15 ani
si acela este Carrefour. pt ca acele taloane se pot citi extrem de usor pe orice suprafata de culoare rosie. oare casierii nu se uita putin inainte pe ele?!

oricum pt genul asta de promotie nu era cazul de o campanie tv, pt ca mecanismul e simplu: faci cumparaturi de suma X, primesti (sau nu) talonul, care oricum nu e castigator. deci se puteau folosi mijloacele din magazine....

dar dc e buget, cineva trebuie sa-l cheltuie....si sa se faca, ca munceste...

Claudia Macovei
acum 15 ani
E rusinos ca absolut toate taloanele se pot citi pe orice suprafata rosie (stalpii de la CArrefour, scaunelul rosu de copil de pe carucior etc), deci e o promotie car enu face decat sa dezamageasca consumatorii fideli. Oricine poate citi aceste taloane inainte (vezi casierele). E o treaba pentru care se paote sesiza usor Protectia Consumatorului, deoarece nu exista egalitate de sanse pentru toti clientii.
Mad Hatter
acum 15 ani
Incepand de la protagonistii reclamei care sunt niste personaje enervante si terminand cu gluma cupoanelor (se face o triere a celor castigatoare, totul este o gluma jenanta) campania este absolut oribila

Felicitari



Branded


Related