Lowe PR semneaza campania aniversara Johnson&Johnson

Lowe PR semneaza cea mai mare campanie aniversara din istoria locala a brandului Johnson's baby - 50 de ani "fara lacrimi". Supranumita si campania multumirilor, aniversarea a 50 de ani de la brevetarea formulei "fara lacrimi" de catre Johnson&Johnson se pozitioneaza ca una dintre cele mai inedite campanii implementate anul acesta.

8 iulie 2009 este ziua in care Johnson's baby implineste 50 de ani "fara lacrimi". In semn de multumire pentru increderea acordata de publicul roman, compania va intampina toti copiii nascuti in aceasta zi cu un kit complet de produse de ingrijire pentru un an de zile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related