2 milioane de sticle de Orangina vandute in doar 2 luni de la lansarea pe piata romaneasca

In numai doua luni de la lansare oficiala in Romania, Orangina a vandut peste 2 milioane de sticle, in toate cele trei forme de ambalaj in care este comercializata aceasta bautura racoritoare pe piata romaneasca: sticla "Bulby" de 0,25 litri, de 0,5 litri si PET de 2 litri.
Sticla "Bulby", renumita in intreaga lume pentru forma sa inovativa, a cucerit piata locatiilor speciale de tip on premise, fiind apreciata de consumatori pentru calitatea si gustul aparte al continului, dar si pentru beneficiul de imagine pe care il confera ineditul ambalaj.

"Peste 3 milioane de romani au baut Orangina in intervalul celor doua luni de la intrarea produsului pe piata romaneasca. Astfel, putem afirma ca obiectivele de vanzare si de incercare pentru lansarea Orangina au fost indeplinite, fapt care ne face optimisti si siguri de succesul acesteia in continuare. Credem ca rezultatele bune inregistrate de Orangina, similare altor 63 de piete ale lumii unde este prezenta, se datoreaza continutului unic al bauturii racoritoare: bogat in suc si pulpa de portocala, usor carbonatat si cu aport scazut de zahar", declara Irit Mazor, Business Development Vice-President Orangina in Romania.
O data cu lansarea oficiala pe piata romaneasca, Orangina a deschis un nou segment de piata, acela al bauturilor racoritoare cu un continut bogat in suc si pulpa de portocala usor carbonatat, si aport scazut de zahar. Valoarea totala a investitiei facuta de Carlsrom Beverages in lansarea Orangina a atins cifra de 12 milioane de dolari, si a inclus achizitionarea unor linii speciale de imbuteliere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related